Forum www.darkxpower.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Rajdy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkxpower.fora.pl Strona Główna -> Gra
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Originall
DarkPowers



Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polski

PostWysłany: Nie 16:59, 24 Mar 2013    Temat postu: Rajdy

Ogólne informacje
_________________________________________________________________________________________________________

Co to jest rajd?
To zadanie drużynowe dla maksymalnie 15 graczy. Celem jest wspólne wykonanie zadania, za co po pokonaniu bossa dostaje się nagrodę. Przedmioty pochodzące z rajdów są z reguły dużo cenniejsze niż te zdobywane poza rajdem, dlatego też warto na nie chodzić.

Chciałbym wziąć udział w rajdzie, jak to zrobić?
Aby móc uczestniczyć w rajdzie musisz zostać dodany przez lidera - najczęściej liderzy rajdów zbierają się w NosVille pod teleportem na kanale 1, 2. Innym sposobem jest użycie listy najazdów, dostępnej w zakładce umiejętności pod klawiszem K. Możesz równie dobrze samemu zostać liderem, szczegółowy opis jest niżej.

Co sie stanie gdy zginę podczas rajdu?
Gdy zginiesz podczas rajdu, drużynie odbierane jest jedno życie (serce). Przy trzeciej śmierci uczestnik rajdu jest wyrzucany.

Co się stanie gdy zginę, lub mnie wyrzuci z rajdu, gdy jestem liderem?
Wtedy stanowisko lidera zajmuje losowo wybrana osoba.

Co dostaje po ukończeniu rajdu?
Jako nagroda za każdy rajd dostajemy skrzynię z losową zawartością w obrębie przedmiotów z danego rajdu. Skrzynie są podpisane (należy kliknąć PPM żeby sprawdzić) i jeżeli zamierzasz jakąś kupić, zawsze najpierw zobacz z jakiego rajdu to skrzynia i czy warto wydawać pieniądze. Każdy uczestnik rajdu, który był w pokoju bossa gdy został on zabity, dostaje jedną skrzynię. Ci którzy nie będą w pokoju z bossem po zakończeniu rajdu - nie dostają nagrody. W przypadku Rajdu Ibrahima dostajemy Worek Ibrahima, zamiast skrzyni rajdowej.

O co chodzi z unikalnością skrzyń?
Skrzynie posiadają różną unikalność, tak jak przedmioty (od unikalności 0 – przedmiot normalny, do 7 – przedmiot legendarny, skrzynia nie może mieć minusowej unikalności). Przedmiot, który może występować w różnej unikalności (wszystkie bronie i zbroje) wyciągnięty ze skrzynki o danej unikalności będzie posiadał tę samą unikalność co skrzynia. W przypadku, jeśli przedmiot nie może występować w różnej unikalności (buty, rękawice, biżuteria itd.) to unikalność skrzynki nie ma najmniejszego znaczenia, ponieważ i tak nie przeniesie się na przedmiot. Unikalność skrzyni nie wpływa również na to czy wypadnie cenny przedmiot (jak np. Perła księżniczki sakury, czy Karta przebrania w kurczaka), wszystko zależy od szczęścia! Wyjątkiem są rajdy aktu 5.2, gdzie jeżeli wypadnie skrzynka z unikalnością, mamy wtedy pewność, że wypadnie nam część ekwipunku, jednocześnie szansa na to że wypadnie skrzynka z jakąkolwiek unikalnością, jest dużo mniejsza - najczęściej wypadają skrzynki z unikalnością 0.

Od czego zależy unikalność mojej skrzyni?
Unikalność skrzyni jest losowa. Oczywiście im wyższa unikalność, tym mniejsza szansa że takową właśnie dostaniemy. Lider zawsze dostaje skrzynie o unikalności nie mniejszej od 4 (Doskonała) - nie dotyczy to rajdów aktu 5.2.

Jakie są przedziały poziomowe dla każdego rajdu?
•Rajd Króla Kurczaków: 20-99

•Rajd Namaju: 50-99

•Rajd Matki Cuby: 30-49

•Rajd Krzewu Xyssentrauch: 40-59

•Rajd Mrocznej Castry: 50-69

•Rajd Wielkiego Czarnego Pająka: 60-79

•Rajd Olbrzymiego Slade: 70-89

•Rajd Ibrahima: 80-99

•Rajd Kertosa: 90-99

•Rajd Króla Ognia Valakusa 90-99

•Rajd Boga Ognia Grenigasa 90-99
Co się stanie jeżeli nie jestem w przedziale rajdu?
•W przypadku gdy masz za niski poziom, nie dostaniesz nagrody za wykonanie rajdu.

•W przypadku gdy masz za wysoki poziom, nie dostaniesz skrzynki jako nagrodę za rajd. Dostaniesz natomiast cerftyfikat ukończenia rajdu, który możesz sprzedać za 14000. Twoja obecność nie będzie również dodawała życia drużynie.



Jakie nagrody są na poszczególnych rajdach?


Rajd Króla Kurczaków:
Przedział lvl dostawania nagród: 20-99
Karta przebrania w kurczaka
Pisklę
Małe Pisklę
Młode Pisklę
Magiczne jajko (x20)
Pieczony Kurczak (x50)


Rajd Namaju:
Przedział lvl dostawania nagród: 50-99
[20lv] Maska X
Zapieczętowana perła Księżniczki Sakura
Amulet poziomu Ataku i Obrony
SP Ładowarka
Ziarno Mocy (x50)
Fragment kamienia czasoprzestrzeni (grupa) (x3)
Fragment kamienia czasoprzestrzeni (polowanie) (x3)


Rajd Matki Cuby:
Przedział lvl dostawania nagród: 30-49
[45lv] Czerwony Łuk
[45lv] Legendarna Różdżka
[45lv] Miecz Rycerza Elvin
[46lv] Skórzany Łuk
[46lv] Różdżka Many
[46lv] Złoty Długi Miecz
[42lv] Ogniste Rękawice (8% ogień)
[43lv] Błyszczące Buty (8% światło)


Rajd Krzewu Xyssentrauch:
Przedział lvl dostawania nagród: 40-59
[44lv] Scrammer
[44lv] Miotacz Zaklęć Plaz
[44lv] Kusza Winslet
[55lv] Spojrzenie Strażnika
[55lv] Błękitna Sprytna Szata
[55lv] Odważny Obrońca
[43lv] Antyczny Kryształowy Naszyjnik (miejsca: 4, cellon 4)
[44lv] Antyczny Kryształowy Pierścień (miejsca: 4, cellon 4)
[45lv] Antyczna Kryształowa Bransoletka (miejsca: 4, cellon 4)


Rajd Mrocznej Castry:
Przedział lvl dostawania nagród: 50-69
[20lv] Maska X
[65lv] Łuk Pokoju
[65lv] Różdżka Ducha
[65lv] Pełen Chwały
[53lv] Antyczny Diamentowy Naszyjnik (miejsca: 4, cellon 5)
[54lv] Antyczny Diamentowy Pierścień (miejsca: 4, cellon 5)
[55lv] Antyczna Diamentowa Bransoletka (miejsca: 4, cellon 5)
[56lv] Rękawice Śmierci (8% na mrok)
[57lv] Buty Fali (8% na wodę)


Rajd Wielkiego Czarnego Pająka:
Przedział lvl dostawania nagród: 60-79
[63lv] Łuk Oblężniczy
[63lv] Różdżka Duszy
[63lv] Zabójca
[67lv] Kriss
[67lv] Miotacz Zaklęć Światła
[67lv] Kusza Balenty
[69lv] Bryzowy Krok
[69lv] Szata Testowa
[69lv] Wspaniały Obrońca
[65lv] Sztormowe Rękawice (8% na wodę)
[66lv] Buty Ognia (8% na ogień)


Rajd Olbrzymiego Slade:
Przedział lvl dostawania nagród: 70-89
[75lv] Majestatyczny Łuk
[75lv] Majestatyczna Różdżka
[75lv] Ręka
[70lv] Łuk Mocy
[70lv] Magiczna Różdżka Kai
[70lv] Flameberge
[70lv] Boskie Rękawice (8% na światło)
[71lv] Buty Cienia (8% na mrok)


Rajd Ibrahima:
Przedział lvl dostawania nagród: 80-99
Złoty klucz Ibrahima
Złota moneta bandy rozbójników
Lśniący błękitny klejnot (Sprzedaż: 100 000 złota)


Rajd Kertosa:
Przedział lvl dostawania nagród: 90-99.
Gdy wypadnie nagroda o unikalności większej niż 0, zawsze wypada ekwipunek (bronie, pancerze).
[92lv] Kieł Płomiennego Psa
[92lv] Oddech Valaketa
[92lv] Szpon Feniksa
[90lv] Sztylet zapomnianego bohatera+10
[90lv] Magiczna broń zapomnianego bohatera+10
[90lv] Kusza zapomnianego bohatera+10
[91lv] Kozaki Kertosa (10% na ogień i mrok)
Pergamin do drugiej broni Granigasa
Pergamin do Akcesoriów Grenigasa
Wzór Kertosa
Okopcony pergamin maski
Tablica antycznej cywilizacji
Rozpalony kawałek metalu
Woda Źródlana
Element ziemi (x3)
Złamany diament (x7) (Sprzedaż: 10 000 złota)
Nienaruszony diament (x2/5/10) (Sprzedaż: 50 000 złota)


Rajd Króla Ognia Valakusa:
Przedział lvl dostawania nagród: 90-99.
Gdy wypadnie nagroda o unikalności większej niż 0, zawsze wypada ekwipunek (bronie, pancerze).
[93lv] Skórzana zbroja Płomiennego Psa
[93lv] Szata Ognistego Feniksa
[93lv] Pancerna zbroja Płomiennego Giganta
[90lv] Skórzana zbroja zapomnianego bohatera+10
[90lv] Szata zapomnianego bohatera+10
[90lv] Napierśnik zapomnianego bohatera+10
[91lv] Rękawice Valakusa (10% na światło i wodę)
Pergamin do zbroi Granigasa
Pergamin do Akcesoriów Grenigasa
Wzór Katola
Okopcony pergamin maski
Tablica antycznej cywilizacji
Rozpalony kawałek metalu
Woda Źródlana
Element ziemi (x3)
Złamany diament (x7) (Sprzedaż: 10 000 złota)
Nienaruszony diament (x2/5/10) (Sprzedaż: 50 000 złota)


Rajd Boga Ognia Grenigasa:
Przedział lvl dostawania nagród: 90-99.
Gdy wypadnie nagroda o unikalności większej niż 0, zawsze wypada ekwipunek (bronie, pancerze).
[90lv] Hełm Płomieni
[92lv] Skrzydło Feniksa
[92lv] Laska Upiora Lawy
[92lv] Ognisty miecz Magmarosa
[90lv] Łuk zapomnianego bohatera+10
[90lv] Laska zapomnianego bohatera+10
[90lv] Miecz zapomnianego bohatera+10
Pergamin do broni Granigasa
Pergamin do Akcesoriów Grenigasa
Wzór Grala
Okopcony pergamin maski
Tablica antycznej cywilizacji
Rozpalony kawałek metalu
Woda Źródlana
Element ziemi (x3)
Złamany diament (x7) (Sprzedaż: 10 000 złota)
Nienaruszony diament (x2/5/10) (Sprzedaż: 50 000 złota)

[/color]
Rajd Mroku:
Magiczna gumka do mazania
Tęczowa perła (x5)
[88lv] Łuk otchłani Hatua
[88lv] Piekielna Laska Hatua
[88lv] Cieniowa Lanca Hatua
Osłona PvP (Broń)
Osłona PvP (Kostium)
Doskonała Osłona (Broń)
Doskonała Osłona (Kostium)
Specjalna Osłona (Broń)
Specjalna Osłona (Kostium)
Pełna Osłona (Broń)
Pełna Osłona (Kostium)
Niekompletna Osłona (Broń)
Niekompletna Osłona (Kostium)


Rajd Światła:
Magiczna gumka do mazania
Tęczowa perła (x5)
Niebieski klejnot (x3)
Zielony klejnot (x5)
[70lv] Kryształowa Tunika
[70lv] Kryształowa Szata
[70lv] Kryształowa Zbroja
Osłona PvP (Broń)
Osłona PvP (Kostium)
Doskonała Osłona (Broń)
Doskonała Osłona (Kostium)
Specjalna Osłona (Broń)
Specjalna Osłona (Kostium)
Pełna Osłona (Broń)
Pełna Osłona (Kostium)
Niekompletna Osłona (Broń)
Niekompletna Osłona (Kostium)


Rajd Ognia:
Magiczna gumka do mazania
Tęczowa perła (x5)
[75lv] Majestatyczny Łuk
[75lv] Majestatyczna Różdżka
[75lv] Ręka
[88lv] Niebiezpieczny Łuk
[88lv] Różdżka Tarcera
[88lv] Miecz Schavionna
Osłona PvP (Broń)
Osłona PvP (Kostium)
Doskonała Osłona (Broń)
Doskonała Osłona (Kostium)
Specjalna Osłona (Broń)
Specjalna Osłona (Kostium)
Pełna Osłona (Broń)
Pełna Osłona (Kostium)
Niekompletna Osłona (Broń)
Niekompletna Osłona (Kostium)


Rajd Wody:
Magiczna gumka do mazania
Tęczowa perła (x5)
[88lv] Łuk fali powodziowej Calvinas
[88lv] Magiczna laska lili wodnej Calvinas
[88lv] Miecz ognistej wichury Calvinas
[88lv] Sztylet niebieskiego zęba Calvinas
[88lv] Niebieski róg magiczna broń Calvinas
[88lv] Kusza niebieskiego kolca Calvinas
Osłona PvP (Broń)
Osłona PvP (Kostium)
Doskonała Osłona (Broń)
Doskonała Osłona (Kostium)
Specjalna Osłona (Broń)
Specjalna Osłona (Kostium)
Pełna Osłona (Broń)
Pełna Osłona (Kostium)
Niekompletna Osłona (Broń)
Niekompletna Osłona (Kostium)


Przygotowanie do rajdu
_________________________________________________________________________________________________________

Jak utworzyć własny rajd?
Do stworzenia rajdu jest potrzebna pieczęć dzięki której utworzysz drużynę, która weźmie udział w rajdzie. Dokładny opis jak uzyskać pieczęć każdego rajdu znajdziesz w tym temacie: Jak uzyskać pieczęć rajdu. Wyjątkiem jest pieczęć Rajdu Ibrahima, która wypada z rozbójników w akcie 5 (pustynia).

Mam pieczęć i chcę jej użyć, co teraz?
Gdy jesteś liderem rajdu, twoim zdaniem jest skompletowanie drużyny składającej się z co najmniej 5 graczy (maksymalnie 15). Najlepiej oczywiście wykorzystać wszystkie dostępne miejsca (dobór klas i kart zależy od rajdu, dokładniejszy opis każdego rajdu znajduje się niżej). Aby otworzyć pieczęć rajdu i stać się jego liderem trzeba kliknąć na nią dwukrotnie - zadziała natychmiastowo (nie wyskakują komunikaty z potwierdzeniem). Aby szybo skompletować swoja drużynę, możesz użyc listy najazdów, dostępną pod klawiszem K w zakładce umiejętności i tam ją zameldować.

Gdy masz już skompletowaną drużynę, wszyscy członkowie powinni udać się na mapę startową rajdu. Każdy rajd ma własna mapę startową. •Rajd Króla Kurczaków: NosVille -> Ścieżka do Farmy Kurczaków

•Rajd Namaju: Łąki NosVille -> Dach Pełni Księżyca

•Rajd Matki Cuby: Słoneczne łąki -> Wejście do Galaretek

•Rajd Krzewu Xyssentrauch: Posterunek Fernon -> Wejście do Ginseng

•Rajd Mrocznej Castry: Świątynia Fernon -2 -> Wejście do Lamenting

•Rajd Wielkiego Czarnego Pająka: Górska Jaskinia 5 -> Wejście do Diabła

•Rajd Olbrzymiego Slade: Szczyt Góry Krem (prawa strona) -> Wejście do Ołtarza

•Rajd Ibrahima: Centrum Rozbójników -> Tajemnicza Ścieżka

•Rajd Kertosa: Paszcza Kertosa -> Jaskinia Kertosa

•Rajd Króla Ognia Valakusa: Szpony Valakusa -> Jaskinia Valakusa

•Rajd Boga Ognia Grenigasa: Ulica Katola -> Plac Grenigasa
Uwaga! Osoby które nie będą na starcie, gdy rajd się rozpocznie, nie wezmą w nim udziału!
Wskazówka: Członków rajdu może przywołać lider za pomocą Kamienia przywołania drużyny.
Może go użyć tylko gdy jest na mapie startowej! Sam kamień kupimy u NPC Malcolm Mix.
• Kamień spotkań drużyny
Do rajdu Boga Ognia Grenigasa mozna się również przenieść za pomocą Runicznego Odłamku, używając u Kapłanki w Bramie Wulkanu opcji Przenieś do Świątyni Granigasa.
• Runiczny Odłamek
Skąd wziąć runiczne odłamki?
Są 3 miejsca z których można je pozyskać:
•Wypadają z rozpalonych kamieni które można spotkać na mapach aktu 5.2.

•Można dostać za pokonanie bossa na mapie aktu 5.2

•Po ukończeniu rajdu aktu 5.2 wypadają na ziemię.



Zachowanie podczas rajdu
_________________________________________________________________________________________________________

Jeśli jesteś liderem rajdu, pamiętaj:

•To ty odpowiadasz za powodzenie misji (twoja pieczęć zostanie w razie czego zmarnowana), więc jeśli zamierzasz dowodzić, dowiedz się najpierw o co w rajdzie chodzi i jaką skompletować do niego drużynę.

•Trzymaj dyscyplinę. Pamiętaj, że to Ty dowodzisz - wydawaj polecenia, a niesłuchających nie bierz na kolejne rajdy (niestety w trakcie nie da się wyrzucić), bo tacy ludzie mogą zepsuć wam wszystkim rajd. Jeśli ktoś wymiguje się z walki, od razu wpisuj go na "czarną listę" i konsekwentnie nie zabieraj na kolejne rajdy.

•Jeśli któryś gracz nie zna zasad rajdu - koniecznie wyjaśnij mu o co chodzi zanim zaczniecie zabawę.

•Jak któryś z graczy nie będzie stał na mapie startowej w momencie rozpoczęcia przez Ciebie rajdu to nie weźmie udziału w rajdzie, a co za tym idzie - osłabi drużynę. Dlatego warto stosować Kamień przywołania druzyny - daje pewność, że wszyscy są na mapie startowej.
Jeśli jesteś uczestnikiem rajdu, pamiętaj:

•Słuchaj lidera. Jeśli nie rozumiesz zasad danego rajdu, zapytaj lidera co masz robić. Włóż taką kartę, jaką lider każe Ci założyć.

•Nigdy nie przełączaj dźwigni jeśli lider na to nie zezwolił.

•Jeśli w momencie rozpoczęcia rajdu nie znajdujesz się na mapie startowej - automatycznie odpadasz z drużyny.

•Warto zrobić niezbędne zakupy (przekąski, jedzenie, mikstury) przed rajdem, by po przywołaniu na planszę startową już z niej nie wyjdziesz.

•Jeśli zginiesz na rajdzie, jak najszybciej dołącz do drużyny.

•Jeśli z jakiegoś powodu nie dotrzesz na mapę z bossem zanim drużyna ukończy rajd - nie dostaniesz nagrody.

Opisy rajdów
_________________________________________________________________________________________________________

Rajd Króla Kurczaków (KFC)

Kogo mam wziąć na rajd?
Ponieważ jest to rajd, gdzie obrażenia są liczone w %, poziom postaci członków rajdu jest nieistotny - każdy bije i obrywa po równo. W skład powinno wchodzić:
•12/13 Jajamaru z co najmniej 17 poziomem profesji - tworzą oni karły które są główną siłą ataku.

•2/3 Świętych magików (Holy) - standard na każdym rajdzie, leczą drużynę.
Na bossie można uzyskać dodatkowe 50% obrażeń używając wróżek jajkowych, które zresztą są nagrodą z rajdu. Wróżek nie można używać na karcie specjalisty - wyjątkiem jest Karta przebrania w kurczaka i Piżama.

W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Na tym rajdzie nie ma to znaczenia, przeciwnicy nie mają żadnego elementu.

Co mnie czeka na rajdzie?
KFC to bardzo prosty rajd. Zadanie polega na zabiciu 10 mini bossów (Bojowe Koguty) i przełączeniu 7 dźwigni. Cały czas idziemy przed siebie - tam gdzie będzie dźwignia teleportacji, pamiętając o zabijaniu mini-bossów i przełączaniu dźwigni. Taktyka jest prosta - Jajamaru masowo puszczają karły, które zajmują się wrogiem, sami również mogą bić przy okazji, natomiast Holy pilnują HP członków grupy i w razie czego leczą ich. Warto by lider przed użyciem teleportu wcześniej pytał członków czy mają już gotowe karły. Ważne by w jednym pomieszczeniu udali się sami Jajamaru w niewidce. Pokój ten jest na wzniesieniu otoczony wodą - tam tylko podchodzi się do mini bossa, puszcza karły i ucieka z powrotem do teleportu - Holy powinni się odsunąć od teleportu zanim jajamaru wejdą do pokoju i przejść od razu do następnego (czekają tam na resztę), który jest nieco wyżej.

Co robić w pokoju bossa?
Bossem jest sam Król kurczaków. Jego atak polega na skakaniu - gdy skacze, na ziemi pojawiają się czerwone kręgi - jeżeli stoisz w kręgu, natychmiast się oddal w bezpieczne miejsce, inaczej stracisz 90% swojego hp, a w przypadku niepełnego paska życia - natychmiastowo zginiesz. Strategia jest prosta - wszyscy stoją pod bossem i puszczają karły, które zajmują się i bossem, i atakującymi kurczakami - gdy tylko jakiś Jajamaru ma gotowego skilla, niech natychmiast wypuszcza karły. W momencie gdy pojawiają się kręgi wszyscy uciekają w bezpieczne miejsce (jak najdalej od kręgów) do momentu ponownego pojawienia się bossa, wtedy wszyscy wracają pod niego i biją dalej. Holy oczywiście pilnują hp członków grupy.




Rajd Namaju

Kogo mam wziąć na rajd?
Przede wszystkim podstawą udanego rajdu Namaju są Jajamaru. Do tego 2-3 miejsca dla Świętych magików, którzy będą starali się utrzymać całą drużynę przy życiu oraz 2-3 Dzikich Strażników którzy będą chronić Jajamaru. A więc:
•10/11 Jajamaru z co najmniej 20 poziomem profesji.

•2/3 Dzikich strażników (WK) z co najmniej 60 poziomem postaci.

•2 Świętych magików (Holy) z co najmniej 60 poziomem postaci.
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Na tym rajdzie mamy do czynienia z 3 elementami (mrok, woda i ogień), lecz dominuje mrok (karły ninja). Dlatego resy na mrok będą najodpowiedniejsze, ew. można założyć resy na wodę. WK powinni mieć założone resy na mrok.

Co mnie czeka na rajdzie?
Droga rajdu jest prosta. Na pierwszą linię ognie idą Dzicy strażnicy, którzy likwidują karły ninja. Gdy tylko droga zostanie oczyszczona, wkraczają Jajamaru i likwidują mini-bossa Namaju (obowiązkowe są tylko te od których emanuje czerwona aura). Święci magowie oczywiście pilnują życie członków grupy. - W ostatnim pomieszczeniu przed bossem (zauważycie który to, znacząco się różni od reszty), najlepiej gdyby Dzicy Strażnicy stopniowo lurali karły ninja, ponieważ jest ich dużo i może być ciężko je zabić. Magowie powinni się skupić na leczeniu WK, który lura karły. Jak już tylko droga zostanie oczyszczona Jajamaru zajmują się mini-bossem, który jest dużo silniejszy od poprzednich.

Na mapach drugiej i piątej uważajcie na pułapki [tzw. trapy] (czerwone kółka pojawiające się pod Tobą, zwierzakiem lub partnerem). Bardzo ważne jest jak najszybsze ustalenie kto złapał pułapkę i oddzielenie tej osoby od grupy (jeśli zwierze/partner, to po prostu każ im stać z dala od drużyny, jeśli Ty, stań z tyłu i przemieszczaj się góra - dół, aż pułapka się wyłączy).

Co robić w pokoju bossa?
W pierwszej kolejności wchodzą Dzicy strażnicy, którzy ustawiają się po obu stronach bossa, likwidując karły, natomiast Jajamaru oblegają bossa - atakują go skillem 20-go poziomu profesji. Po użyciu skilla zalecane jest się oddalić od bossa, żeby nie dostać oszołomienia. Gdy tylko pojawią się garnki, WK natychmiast muszą się nimi zająć - najlepszym sposobem jest rzucenie lasta w bossa - wtedy z reguły są niszczone wszystkie garnki, gdyby jakiś został należy go szybko zniszczyć. Nie zniszczenie garnków grozi atakiem armii silniejszych karłów, które mogą narobić sporo zamieszania.



Rajd Matki Cuby (Rajd Galaretek)

Kogo mam wziąć na rajd?
Jest to najprostszy rajd w grze, dlatego karty są bez znaczenia, ważne by na rajdzie znajdował się święty magik. A więc tak:
•13 Graczy z co najmniej 40 poziomem postaci w kartach SP (najlepiej żeby nie były to karty żywiołu wody).

•2 Świętych magików (Holy).
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Jedyne jakie będą potrzebne to resy na wodę, ale nie są one konieczne, choć zdecydowanie ułatwią nam walkę z bossem.

Co mnie czeka na rajdzie?
Generalnie rajd jest prosty o ile każdy wykonuje swoją robotę i nie błądzi bez sensu. Potworki, z którymi trzeba się zmierzyć w sporej części rajdu można spotkać na łąkach w Nosville (chomiki, barany itd.), jednak są one trochę silniejsze. Jeśli członkowie rajdu potrafią się zgrać to nie powinno być większych problemów z dotarciem do pokoju bossa. Trzeba jedynie iść przed siebie i pokonywać mini-bossy Kostki, oraz pamiętać o dźwigniach.

Co robić w pokoju bossa?
W pokoju bossa wszyscy podbiegają do niego tak blisko jak się da i nie oddalają się. Święci magikowie leczą, reszta atakuje bossa. Co jakiś czas matka galaretek wypuszcza pomniejsze potworki - i tu nadchodzi czas wojowników. Jeden wojownik prowokuje, kiedy potworki się zbliżą, reszta wykańcza wszystkie na raz atakami obszarowymi. Warto pamiętać, że matka galaretek przywołuje potworki szybciej niż prowokacja wojownika się ładuje, więc do tej taktyki niezbędnych jest minimum dwóch wojowników, prowokujących na przemian (najlepiej niech prowokują od góry listy, wtedy się nie pogubią).


Rajd Krzewu Xyssen (Xyss)

Kogo mam wziąć na rajd?
•3 Wojowników (War) - blokują.

•1 Zabójca (Sin) - przyciski.

•2 Czerwonych magików (Red mag) - aura.

•2 Świętych magików (Holy) - "lekarz".

•1 Niszczyciel (Destro) - trujący gaz na bossa.

•2 Myśliwych (Ranger) - dają speeda i wybijają ogniki.

•4 inne obojętne karty
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Najważniejszy będzie res na światło, ale może się przydać także woda. Najlepiej mieć łączone resy, ok. 40% światło i ok. 40% wody.

Co mnie czeka na rajdzie?
Na początek ognisty mag rzuca aurę ognia na drużynę (zwiększa sobie, wojownikom i niszczycielom obrażenia). Wojownicy tradycyjnie ubijają potworki w pierwszej linii - do wybijania ogników przydaje się ranger. Oczywiście zabójca stoi i czeka na starcie, gdy cała grupa się oddali, pojawią się dodatkowi przeciwnicy, którymi właśnie zabójca powinien się zająć, jak już z nimi skończy czeka przy wejściu, aż cała grupa będzie pod bossem, wtedy ruszy w niewidce do przełączania przycisków.

W pewnym momencie spotykamy korytarz idący na wschód, pełny gigantycznych mandragor. Z tym że każda kolejna grupka ma w swoim zasięgu poprzednią, więc jeśli podejdziemy bezpośrednio pod którąś - będą nas ostrzeliwały dwie na raz, a to bez olbrzymiej odporności na wodę kończy się śmiercią dla wojowników. W tym korytarzu jeden wojownik wychodzi przed grupę i z maksymalnej skutecznej odległości używa prowokacji, dzięki czemu odsuwamy jedną grupę od drugiej i walczymy tylko z jedną na raz. Manewr należy powtarzać aż do końca korytarza. Później warte wspomnienia są Lanetany - bardzo szybkie i wybuchające po zabiciu ziemniaki.. z tym że wybuch każdego kolejnego (jeśli wybuchają w grupie) podwaja obrażenia następnego. Walcząc z nimi nie wolno używać ataków obszarowych, bo jednym głupim atakiem zabijemy pół drużyny.

Zaraz po nich napotykamy korytarz wiodący na północ, wypełniony po obu stronach ogłuszającymi mandragorami, które nie dość że mają 100% szans na Śmiertelne Ogłuszenie, to również pozbawiają wszystkich aktywnych buffów zaatakowaną osobę. Tutaj najlepiej założyć odporności na światło (ubierz przed biegiem, potem można się przebrać). Zanim zaczniecie biec, niech wojownik użyje skilla Przecier - dzięki czemu niektórym uda się przebiec szybko, bez zetknięcia z ogłuszeniem. Walka z nimi nie jest obowiązkowa.

Teraz prosta droga do bossa - nie można tylko przegapić jednego bocznego korytarza prowadzącego do ostatniego mini-bossa. Jak już cała grupa będzie pod bossem, zabójca zajmuje się przyciskami - warto gdyby przygotował sobie wcześniej mapkę.

Co robić w pokoju bossa?
Boss posiada element światła i jest względnie łatwy do pokonania następującym sposobem: najpierw grupa dzieli się na dwie części, jedna grupa idzie w prawy, a druga w lewy róg mapy, tam wybijają korzenie - w tym czasie nie wolno atakować bossa. Po wybiciu korzeni wszyscy wracają do wejścia do komnaty bossa i czekają. Stańcie jak najbliżej wejścia, wtedy boss podejdzie dość blisko. Osoba wyznaczona przez lidera uderza bossa raz i kieruje się do reszty grupy, zanim ten się nie zbliży do grupy wystarczająco blisko, nikt inny nie może go uderzyć. Gdy tylko boss będzie wystarczająco blisko, na początek niszczyciel rzuca swój gaz, wtedy bijecie go wszystkim czym się da. Nie wolno wchodzić do głównego pomieszczenia - trzymajcie się w grupie przy wejściu.




Rajd Mrocznego Castra (DC)

Kogo mam wziąć na rajd?
Jak sama nazwa wskazuje, jest to rajd, gdzie występują głównie przeciwnicy z elementem mroku (jest kilka wyjątków, jak Kamienny Piechur). Dlatego na rajdzie powinny występować głównie karty światła.
•1 Zabójca (Sin) - do przełączania przycisków.

•4 Świętych Magików (Holy) z 61+ lvl - leczą grupę i walczą z pyłowymi królami.

•10 Dzikich Strażników (WK) z Krzyżowcami (Crus) z co najmniej 55 poziomem postaci - siły atakujące.
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Jest to rajd mroku, więc potrzebne są tylko resy na mrok - minimum 65%.

Co mnie czeka na rajdzie?
Na tym rajdzie obowiązuje absolutny zakaz dotykania dźwigni przez osoby postronne (jedna nieprawidłowo przełączona dźwignia i zaatakuje was armia przeciwników). I tu jest zadanie Zabójcy, czeka on aż cała grupa dojdzie pod bossa, wchodzi w Niewidkę i przechodzi całą mapę przełączając po kolei wszystkie przyciski.

Wszyscy ruszają przed siebie i pokonują wrogie siły, pamiętając aby nie ruszać żadnego przycisku. Po drodze spotykamy grupę Wiedźm - groźnych przeciwniczek, które mogą zablokować ruch i ataki nawet całej nierozważnej drużyny na pewien okres czasu. Najlepiej użyć przeciwko nim jakiegoś NosKumpla, a kiedy już zużyją swój blokujący atak (Rękę Śmierci) na niego – można ruszyć do walki. Dość blisko pokoju bossa, atakuje nas Pyłowy król, którego nie można zranić zwykłymi atakami - są na niego 2 sposoby - pierwszy to atak Holy skillem Przemiana nieumarłych - tylko on może zranić pyłowego króla, natomiast w drugim sposobie Sin go odlurowuje. Druga grupa wiedźm czeka na nas tuż przed komnatą bossa - w tym miejscu często ginie mnóstwo osób, więc najlepiej ostrożnie zabrać się do walki. Gdy już wszyscy będą pod komnatą bossa, sin zabiera się za dźwignie.

Co robić w pokoju bossa?
Na pierwszy ogień idą WK i Crusy - blokują 3 pyłowych króli, a w tym czasie Holy zajmują się nimi, używając skilla Przemiana nieumarłych - tylko on może zranić Pyłowych króli. Następnie dwóch WK staje na dole komnaty i ubija nadchodzących przeciwników, po trzecim natarciu Kamiennych Piechurów, jeden WK udaje się na górę sali, aby tam zatrzymywać przeciwników. W tym czasie reszta grupy bije bossa, na co są 2 sposoby. W pierwszym sposobie, jedna osoba która posiada bardzo dobre resy na mrok (100% najlepiej) ustawia się koło bossa, blokując go - najlepszy w tej sytuacji byłby zabójca, który posiada dużą odporność na mrok, dodatkowo ma zataczanie. Dobrze żeby holy pilnował jego życia. Gdy sin blokuje, reszta grupy bije bossa - w końcu wszyscy posiadają karty dystansowe. Drugi sposób jest mniej skomplikowany, lecz większe szanse że ktoś zginie. Wszyscy stoją pod bossem i biją, lecz w tym wypadku więcej osób obrywa, przez co Holy ma więcej roboty.




Rajd Olbrzymiego Czarnego Pająka (Spider)

Kogo mam wziąć na rajd?
W tym rajdzie mamy do czynienia głównie z no-element oraz mrokiem dlatego też skład powinien wyglądać następująco:
•1 Zabójca (Sin) - do przełączania przycisków.

•3 Świętych Magików (Holy) - "lekarz".

•11 Dzikich Strażników (WK) z Krzyżowcami (Crus) z co najmniej 65 poziomem postaci - siły atakujące.
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Na rajdzie przeważa brak elementu, choć trafia się także element mroku, dlatego resy na mrok na pewno się przydadzą - co najmniej 70%.

Co mnie czeka na rajdzie?
Sina czeka wciskanie nie wszystkich przycisków, które spotka na drodze tylko wciskanie odpowiednich w odpowiednim czasie. Do zadań sina należy też odlurowanie trapów i odciągnięcie pająków. Przy kościanej dźwigni należy się zgrupować – przeteleportuje nas, znacznie skracając nam drogę. Rajd jest bardzo kręty, dlatego warto mieć ze sobą mapkę. Po drodze do bossa wybijamy wielkie pająki (jak zwykle, oznaczone czerwoną aurą). Bardzo groźnym przeciwnikiem są długonogie pająki - posiadają aż trzy różne trucizny. Przy walce z nimi święci magowie powinni pamiętać o rzucaniu leczenia negatywnych skutków (cure). W pewnym momencie spotykamy najpoważniejszych przeciwników przed bossem – Pyłowych Króli, najlepiej powoli się za nich zabrać, wyciągając po jednym.

Co robić w pokoju bossa?
W pokoju bossa wszyscy zbliżają się do niego. Kiedy zaczną wchodzić potwory, czekamy aż się zbliżą po czym atakujemy obszarowymi skillami (AoE). Po pojawieniu się długonogich pająków, święci magowie pamiętają o uzdrawianiu trucizn (cure). Pokój bossa nie jest trudny i szybko powinniście się z nim uporać.




Rajd Olbrzymiego Slade

Kogo mam wziąć na rajd?

•1 Ninja (Blade) - blokuje bossa, powinien posiadać również silną kartę wojownika.

•1 Wojownik (War) - wraz z powyższym lurają przeciwników.

•4 Świętych magików (Holy) - leczą i są bronią na Pyłowych Króli.

•1 Krzyżowiec (Crus) - Daje buffy.

•7 Dzikich Strażników (WK) - siły atakujące.

•1 Zabójca (Sin) - do przycisków, powinien posiadać również kartę WK, którą założy na bossie.
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Potrzebne będą odporności na Ogień i Światło - 80% minimum.

Co mnie czeka na rajdzie?
Jest to dość długi rajd (około godzina). Sama droga do bossa nie jest trudna, wymaga współpracy dwóch zabójców i uwagi wojownika. Najlepiej zaopatrzyć się w mapkę, aby się nie zgubić, szczególnie Sin. Slady mini-bossy posiadają żywioł światła i strzelają zadając przeciętne obrażenia. Dużo trudniejsze jest miejsce, gdzie niespodziewanie atakują pyłowi króle i jeśli wojownik nie zdąży przebrać resa (ogień, najlepiej 100%) i ich sprowokować (voke) - może być nieciekawie.

Co robić w pokoju bossa?
Przed wejściem do bossa drużyna powinna zostawić swoich partnerów oraz zwierzaki gdzieś z dala (lub wyłączenia im wskrzeszania i pozabijania ich przed bossem), żeby Slad nie zajął się nimi zamiast Bladem czy też nie zaczął atakować całej drużyny podążając za zwierzęciem. Do pokoju bossa Blade lub War (wyznaczony do blokowania bossa) wchodzi pierwszy. Dlaczego blade? Ponieważ posiada umiejętność pochłaniającą obrażenia (charge), oraz przy odpowiednim buildzie dużą ilośc hp, jak i atak, co sprawia że świetnie się nadaje do roli osoby blokującej bossa. Oczywiście ogarnięty war również nadaje się do tej roli.

Najpierw "krótki" opis bossa. Otóż Slade – boss posiada +10 obrony, co powoduje że nie ulepszona broń w zasadzie nic mu nie robi, bardzo wysokie odporności powodujące że żywioły też działają kiepsko, za to posiada cechę, która zwielokrotnia wszelkie obrażenia, które otrzymuje od trafień krytycznych. Magowie w walce z bossem nadają się tylko do leczenia, bo czary, jak wiadomo, nie powodują trafień krytycznych. Dodatkowo Slade nonstop wysysa manę, co zapewnia magom bardzo ciężkie życie. Krzyżowiec natomiast daje nam buffa, który zwiększa atak, co przydaje się w walce z bossem. Osoba blokująca bossa wchodzi i rusza w lewo, wzdłuż ściany, aż zobaczy Slada. Malutki boczny pokoik z leżem Slada będzie miejscem, gdzie ma przebywać cała drużyna, więc zadanie Blada to wywabienie bossa trochę bardziej na środek, zawołanie drużyny, wszyscy idą w lewo, wzdłuż ściany, wchodzą do tego „malutkiego pokoiku”, przyklejają się do najdalszej ściany od wejścia i czekają. Najlepiej tak stanąć Bladem, żeby Slad atakując go był odwrócony bokiem do reszty drużyny, co spowoduje, że Slad będzie marnował swoje ataki obszarowe na samego Blada, a nie uderzał całej drużyny. Najważniejsze aby cała drużyna pamiętała o jednym - nie wychodzić z tego małego pokoiku na środek, gdzie już po kilku minutach robi się tak gęsto od sladów, że ciężko między nimi wypatrzyć własną postać. Co jakiś czas Slad wrzeszczy i używa swojej najlepszej umiejętności - schwytanie - spowalnia ona graczy, zatrzymuje ataki i wysysa manę. Działanie debuffa Slada można zneutralizować posiadając osłonkę z odpornością na Skurcz, oraz czapkę Hełm ochronny pustynnego rozbójnika.





Rajd Bandy Rozbójników (Ibrahim)

Kogo mam wziąć na rajd?
Jest to ostatni rajd w grze, więc i wielu dobrych graczy na niego idzie. Tutaj jest tylko optymalny skład, może on się różnić.

•2 Wojowników (War) - lurują moby, jeden powinien posiadać kartę berserkera na bossa.

•1 Crusader (Crus) - buffy dla drużyny.

•3 Świętych magików (Holy) - leczą.

•9 Dzikich Strażników (WK) - dwóch na bossie ubiera kartę Niszczyciela.
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Nie ma to znaczenia, przeciwnicy posiadają no-element.

Co mnie czeka na rajdzie?
Wystarczy iść przed siebie, droga jest prosta (żadnych ślepych uliczek i tym podobnych). Na pierwszej linii idą wojownicy i lurują przeciwników. W tym czasie Holy pilnują ich życie. Gdy warki użyją prowokacji, reszta zespołu atakuje. Pierwszy korytarz - dochodzimy do końca, pozbywamy się przeciwników, następnie wszyscy podchodzą do przycisku w kącie obok skrzynek, który nas teleportuje. Jedna osoba - wyznaczona przez lidera - powinna zostawić tam swojego zwierzaka (posiadającego możliwość podnoszenia przedmiotów), który przełączy drugi przycisk, będący naprzeciwko teleportu. Po przełączeniu przycisku, drużyna może ruszać dalej, oczywiście przodem idzie wojownik. Przy kolejnym przycisku znów zostawiamy peta - przycisk należy przełączyć dopiero gdy cała grupa będzie przy mini bossie. Następne 2 przyciski są na końcu pierwszej mapki, przy ostatnim mini-bossie. Gdy już ubity zostanie mini-boss, wszyscy udają się do przejście, następnie osoba wyznaczona do przycisków, uaktywnia najdalej wysunięty przycisk, oraz trzeci od góry. Można ruszać na drugą mapkę. Już na samym początku mamy pierwszy przycisk - to ten środkowy. Należy go przełączyć dopiero aż grupa wyjdzie z korytarza. Teraz jeden z trudniejszy pokoi. Wszyscy idą wzdłuż ściany, nie lecimy przez środek pokoju. Wojownik ostrożnie bierze mini-bossa, tak żeby nie zabrać ze sobą bombowców. Gdy mini-boss i pozostali przeciwnicy zostaną pokonani, osoba wyznaczona ustawia peta obok przycisku. Przełączamy go dopiero gdy grupa wyjdzie z kolejnego korytarza - czyli przy następnym, ostatnim już przycisku. Prawidłowym przyciskiem znów jest środkowy. Przełączamy go gdy grupa przejdzie do następnego korytarza w lewo. Po ubiciu przeciwników, wszyscy czekają aż war rpzyprowadzi mini-bossa, nie wchodzimy do tego dużego pomieszczenia. Po pokonaniu mini-bossa, wzdłuż ściany udajemy sie do pokoju bossa rajdu. Przed wejściem Dwóch WK powinno przebrać się w Desa, a jeden wojownik na Crussa lub Bersekera.

Co robić w pokoju bossa?
Na bossie wojownik musi delikatnie podchodzić do środka tak, żeby wyciągnąć samego ibrahima (bez straży) pod wejście do pokoju, reszta drużyny czeka przy wejściu. W przypadku gdy straż pójdzie z nami - jest bardzo ciężko. Sam boss ma na początku buffa który sprawia ze jest praktycznie nieśmiertelny - zanim zaczniemy atak, trzeba czekać, aż ten buff się skończy. Gdy buff się skończy, destro i berek rzucają debuffy (Gaz i Zniszczenie pancerza). Destro powinni na zmiane rzucać Gaz, najlepiej niech idą od góry listy, kto pierwszy, kto drugi i tak na zmianę rzucają gaz jak się skończy. Gdy Ibrahim rzuci Klątwę Komendanta Elity, wojownik powinien niezwłocznie poprosić o leczenie skutków Holy'ego lub Destro.





Rajd Kertosa

Kogo mam wziąć na rajd?

•1/2 Warki - tank/luranie

•3 Holki - leczenie

•1/2 Desy - debuff

•1/2 Bereki - debuff

•Reszta WK/Crussy/Blue - walka i debuffy
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Na rajdzie występują tylko i wyłącznie przeciwnicy z elementem Ognia.

Co mnie czeka na rajdzie?
2 Osoby lecą odlurać moby, reszta ubija same bossy, na koniec biegiem do wejścia do pokoju bossa. Po drodze przełączamy przyciski. Jeden war tankuje bossy podczas bicia.

Co robić w pokoju bossa?
Unikamy kółek na ziemi, oraz bijemy moby gdy tylko sie pojawią. Des/Berek/Cruss/WK rzucają debuffy na bossa. Wojownik tankuje bossa. Pamiętać że nikt poza wojownikiem nie może stać przodem do bossa, bo jego atak AoE jest dość silny, tak więc bijąc, stoimy bokiem/tyłem do bossa. W razie gdyby jeden wojownik nie dawał rady, drugi może go zastąpić.




Rajd Króla Ognia Valakusa

Kogo mam wziąć na rajd?

•2 Warki - tank/luranie

•3 Holki - leczenie

•1/2 Desy - debuff

•1 Berek - debuff

•Reszta WK/Crussy/Blue - walka i debuffy
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Na rajdzie występują tylko i wyłącznie przeciwnicy z elementem Ognia.

Co mnie czeka na rajdzie?
3 osoby odlurowują moby, reszta leci i ubija jajka-bossy. Pierwszy lurer leci w góre i bierze moby z pierwszych dwóch jaj i przycisku na prawo w tym czasie reszta ubija moby i przełacza przycisk. Nastepnie lecimy w lewo, jednak przodem leci drugi i trzeci lurer, reszta bije jajka, a lurerzy lecą dalej w górę biorąc resztę mobów i przełącza przyciski. Gdy drzwi zostaną otwarte wszyscy lecą do bossa. Mała podpowiedź - pierwszy lurer może zgubić moby za ścianką lawy.

Co robić w pokoju bossa?
Pierwszy war bierze bossa na bok. Wszyscy ustawiają się przy ścianie lub na środku pokoju w grupie i biją bossa. Gdy pojawiają się moby z jajek drugi war vokuje bossa, WK uzywają debuffa i ubijaja moby. W momencie gdy dookoła bossa pojawi się krąg, uciekamy, poza warem tankującym - ważne by war miał w zapasie full poty, bo może byc ciężko przetrwać z samą pomocą holek.


Rajd Boga Ognia Granigasa

Kogo mam wziąć na rajd?

•1/2 Warki - tank

•3 Holki - leczenie

•1/2 Desy - debuff

•1 Berek - debuff

•1 sin - przyciski i odluranie mobów, może na bossie wejść na desa/WK.

•Reszta WK/Crussy/Blue - walka i debuffy
W jakie resy powinienem się zaopatrzyć na rajd?
Na rajdzie występują tylko i wyłącznie przeciwnicy z elementem Ognia.

Co mnie czeka na rajdzie?
Ten rajd ma 2 pokoje. W pierwszej kolejności leci sin, przełącza przyciski na mapie, a w tym czasie reszta leci do mostu, chowa sie za skałkami, a war idzie bo bossa, starjąc sie wziąć jak najmniej mobów. W tym czasie sin odlurowuje moby zza mostu, koło drugiego bossa, prowadzi je za drugi most po prawej stronie, po czym ukrywa się w niewidce. w tym czasie ktoś może iść po drugiego bossa i przyprowadzic go do miejsca gdzie wszyscy biją pierwszego, tym sposobem mamy 2 pieczenie na jednym ogniu. Po pokonaniu bossów wszyscy lecą na pojazdach do następnej mapy, gdzie już w tym czasie sin robi przyciski. Znów wszyscy chowaja sie za skałkami, war bierze samego bossa. Sin w tym czasie odlurowuje moby w okolicy od mostu do drugiego bossa, mozna je odlurac za ścianka lawy. Gdy reszta dolatuje do drugiego bossa, sin idzie po trzeciego, który jest trochę wyżej, przebiega koło bijących pierwszego bossa, jedna osoba uderza samego bossa, a sin leci dalej z mobami i znów odlurowuje je za ściankę, reszta bije bossy dalej.

Co robić w pokoju bossa?
W pierwszej kolejności ubijamy feniksa. Zmienia sie on w jajo - nie wolno go bić pod żadnym pozorem. Teraz idziemy bić Grenigasa. War tankuje, reszta bije. Gdy pojawia sie wielkie koło wszyscy uciekamy (war może też próbować jak zdąży). Im więcej osób w kole, tym wiecej hp odnowi sobie grenigas wchłaniając jaja zniesione przez feniksa. Gdy pojawiaja sie moby, war moze próbować je voknąć, resztę ubijamy i bijemy dalej bossa. Kluczem do udanego rajdu jest pilnowanie feniksa który co jakis czas wykluwa sie z jaja oraz uciekanie z dużego koła w razie gdy feniks zniesie jaja przed ubiciem.



Temat skopiowany : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deidra
DarkPowers



Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 20:30, 24 Mar 2013    Temat postu:

Poradnik moze sie przydac nowym ale ja bym proponowal zrobienie osobnego tematu na rajdy na glacy poniewaz wiem ze sa w rodzinie takie osoby co nie maja o tym najmniejszego pojecia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mularczyk123
DarkPowers



Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze Stoczka

PostWysłany: Pon 16:15, 25 Mar 2013    Temat postu:

Fragmentami przydatne. Ale nie chce mi sie calego czytac Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Originall
DarkPowers



Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polski

PostWysłany: Pon 20:28, 25 Mar 2013    Temat postu:

mular.... Juz se posty bije ... Ja tu pracuje >.<

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Originall
DarkPowers



Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polski

PostWysłany: Śro 21:53, 27 Mar 2013    Temat postu:

Tematy nie są skończone . Prosze wszelkie poprawki zamieszczać tu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkxpower.fora.pl Strona Główna -> Gra Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin